Тенденции: Модната революция на поколението Z

Какво обичат да обличат постмилениалите

04 Септември 2019 г.
Тенденции: Модната революция на поколението Z

Снимка: Guliver / iStock

През последните няколко години световноизвестните модни къщи все повече се съсредоточават върху предпочитанията на днешните млади хора – тези от поколението Z. В него се включват млади хора, родени между 1995 и 2010 г., определяни още като постмилениали. Именно те диктуват темпото и мелодията на съвременната мода и дизайнерите се съобразяват с тях.

Нищо прекалено скъпо

Трудно е да си представим модерните млади хора без мобилно приложение за споделяне на снимки – селфитата и споделянето на снимки са изключително популярни. Но ако ви виждат непрекъснато облечени в едни и същи дрехи? Изходът от тази „сложна“ ситуация е да не се купува нещо прекалено скъпо и луксозно, а не чак толкова скъпи неща, така че да се сменят често – да има разнообразие. Например марковите суитчъри не са чак толкова предпочитани, колкото по-обикновените. Обличани само няколко пъти, те се препродават в тематични сайтове и не се застояват дълго в един и същи гардероб.

Скъпите и маркови тоалети и аксесоари не са на почит и по още една причина – заради хейтърите в Instagram. В социалните мрежи има толкова много безпричинна омраза и агресия, че дори снимка на човек с марково яке може да раздразни уеб общността – реакцията често е негативна, от което няма никакъв смисъл, така че хората от поколението Z предпочитат да си я спестят.

Проправят свой собствен моден път

Ако в началото на 2000-ата година гледахме в какво е облечена Парис Хилтън, сестрите Олсън и други популярни модни икони, веднага хуквахме към бутиците, за да открием подобен на техните шал или чанта. Представителите на съвременното поколение обаче носят това, което им е удобно и подходящо лично за тях. Те не живеят по установени схеми и предпочитат самостоятелно да търсят и създават тенденции, без да поглеждат назад към това, което налагат медиите и социалните мрежи.

Предпочитат неизвестни марки

Снимка: Guliver / iStock

Независимостта във формирането на стил води до факта, че младите хора са готови да купуват неща, които е невъзможно да се намерят лесно – няма ги в близкия търговски център. Те се възползват от социалните мрежи, за да се снабдят с уникална дреха или аксесоар, които могат да се открият само в малък онлайн магазин.

Това е причината големите марки да са в постоянно напрежение и неистово да създават младежки колекции, за да бъдат „в тренда“. Защото в епоха, когато блогърите за красота диктуват модните правила, дизайнерите просто нямат време да се отпускат, коментира Rambler

Да поговорим

Как да съберем стилен и удобен гардероб: 9 летни тенденции за майките

Образование

Тенденции: идеята gap year 

Да поговорим

Тенденции: 15-годишните все повече приличат на 30-годишни

Новини

Тенденции: Гетсбинг, който стана част от поведението в социалните мрежи

Още от Да поговорим

Мъж

Снимка: Shutterstock

Тестостеронът и телесната миризма могат „тихомълком“ да влияят върху това как хората възприемат социалния статус на мъжете

Дете пуска хвърчило. Снимка: Shutterstock

5 качества от детството, които губим като възрастни

Щастлива, уверена в себе си жена. Снимка: Shutterstock

Как може да превърнем желаното в действително

Адвент календар

Снимка: Shutterstock

Магията на чакането – как целият свят се влюби в Коледните календари

Свекърва съветва снаха си. Снимка: Shutterstock

Роднини и приятели дават непоискани съвети за възпитанието на децата

Коментари

Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар

Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание.

Виж всички коментари

Вижте още

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

Ръст и тегло на бебето до 1 година

Какви са нормите месец по месец и на какво може да се дължат отклоненията от тях

Снимка: Guliver / iStock

Здраве

9 ранни признака на аутизъм

Главната задача на родителите е да ги разпознаят

Илюстрация: Guliver / iStock

Здраве

Ужас: детето има глисти

Как да разпознаем паразитите и какво може да направим

По възраст

Дете пуска хвърчило. Снимка: Shutterstock

Да поговорим

5 качества от детството, които губим като възрастни

И как да ги съхраним с годините

Иван Арнаудов и Емануела с Дара на разходка. Снимка: Instagram

 

Заедно

Дъщерята на Иван Арнаудов и Емануела Толева стана на 1 г.

Показаха Дара в прегръдките на брат си – 7-годишния Васко

Снимка: Forum Film Bulgaria

 

 

Свободно време

Пред големия екран със Спондж Боб: Търсят се квадратни гащи

Създайте коледно настроение на децата

Жена чете книга с чаша кафе в ръка. Снимка: Shutterstock

Щастлива, уверена в себе си жена. Снимка: Shutterstock

Мнение на специалиста

Как може да превърнем желаното в действително

Феноменът Баадер-Майнхоф ще промени живота ви към по-добро

Свекърва съветва снаха си. Снимка: Shutterstock

Да поговорим

Роднини и приятели дават непоискани съвети за възпитанието на децата

Как да реагираме, без да се изпокараме с тях

Алина в празнично украсена пекарна. Снимка: Instagram

 

Заедно

Дъщерята на Ненчо Балабанов трупа коледни спомени

Катрин Русева води Али из най-празнично украсените сладкарници

Снимка: Издателство „Лист”

 

Образование

Кой се страхува от охлюла

Чудатото същество, родено от фантазията на Луис Карол, ловува и за български читатели в двуезично издание

Печена бисквитка с формата на рибка, която виси на елхата. Снимка: Shutterstock

Заедно

На Никулден украсяваме елхата

Легенди и поверия за деня на Св. Николай Чудотворец

Жена чете книга с чаша кафе в ръка. Снимка: Shutterstock

Жена чете книга с чаша кафе в ръка. Снимка: Shutterstock

Заедно

Училище за любов

Бременна жена с дъщеря си. Снимка: Shutterstock

 

Здраве

Пет мита за второто раждане

Много са „компетентните“ мнения как ще се случи всичко, когато е за втори път

Мъж и жена спорят. Снимка: Shutterstock

Мнение на специалиста

5 сигнала, че сте в неправилна връзка

Не пренебрегвайте тези чувства - умът и тялото никога не лъжат

Камелия. Снимка: Instagram

Заедно

Камелия с 2 малки деца и 2 филипинки помощнички

Фолк дивата търси баланс между сцената и майчинството